• macchinari alimentari fuxin

Caratteristiche di a piccula macchina per gnocchi

Caratteristiche di a piccula macchina per gnocchi

A dumpling machine cumplettamente automatica hè un novu tipu di machini alimentari sviluppatu è cuncepitu cù cura da a nostra cumpagnia.Puderà rimpiazzà u funziunamentu manuale è imballà i dumplings.Havi i vantaghji di una bella apparenza, pulitura, alta efficienza di produzzione è rendiment stabile.Hè un pruduttu di trasfurmazioni di pasta ideale!

I dumplings manuali tradiziunali sò inefficienti, inestabile in grandezza è apparenza, è micca belli.In a sucità muderna, i dumplings sò diventati una di e dilizie preferite.In u casu di fornitura corta, a vitezza di a trasfurmazioni manuali tradiziunali è a fabricazione di dumplings ùn ponu più risponde à i bisogni di i cunsumatori.Grandi è picculi pruduttori è ristoranti ùn ponu più esse limitati à fà dumplings a manu.A nascita di autumàticumacchina per gnocchirisponde à i bisogni di i pruduttori è di i cunsumatori.

Imitandu u manualemacchina per gnocchi, secondu u principiu di furmendu di dumplings, u principiu di alimentazione quantitativa sincrona bidirezionale di cuntrollu doppiu hè sceltu per campà i noodles, aghjustà u ripienu, mette in a macchina, è cumincianu à pruduce automaticamente dumplings.A vitezza di a pruduzzione di dumpling pò esse aghjustata da u cuntrollu numericu, è a quantità di riempimentu di stuffing pò esse aghjustata.3500-18000 dumplings ponu esse pruduciutu per ora.I primi trè volte è l'ultimi quattru volte di dumplings sò assai belli.Hè a velocità di produzzione più veloce è l'imitazione più riescita di u mudellu di fiori manuale.Hè una imitazione manuale di dumpling machine.Dopu chì a pasta hè fatta in una pasta cù un spessore di 0,7-1,2 mm à traversu parechji rulli di pressa, hè furmatu da l'equipaggiu di furmazione, Riempimentu automaticu è imballaggio automaticu.

U mudellu di macchina di dumpling manuale imitazione di piccula scala hè cumpletu.Hè adattatu per u dumpling, i pianti di trasfurmazioni surgelati rapidamente, i grandi sala di dumpling, cantine è altre unità.Pò imballà gnocchi cù diversi ripieni, ova di porro, carne di finocchio, carne di porcu è scalloon.A pasta hè pressata da parechji rotuli, è a pasta hè liscia è liscia.L'apparenza è u gustu di i dumplings pruduciutu sò amatu da e persone.

Caratteristiche dimacchina per gnocchi:

1. Una macchina hè multi-purpose, è parechji prudutti ponu esse pruduciutu finu à chì u moldu hè rimpiazzatu.

2. U corpu hè fattu di acciaio inox, chì hè pulitu, faciule da pulisce è faciule da mantene.

3. Cuntrolla di bordu di computer è regulazione di velocità stepless di cunvertitore di frequenza.

4. Stuffing, peeling and molding sò cuntrullati indipindentamente senza restrizzioni mutuale, è a quantità di stuffing pò esse aghjustatu per separatamente.

5. A machina hè furnutu cù quattru controllers indipindenti è acqua ghiacciata di rinfrescamentu circulating compressor, chì pò rinfriscà a pasta, cusì chì a pasta ùn vi tastà male per via di riscaldamentu.

6. Sè a machina dumpling esistente solu deve esse acquistatu (picculu cage dumpling clamp seat), si pò pruducia picculu cage dumplings o pies.


Tempu di post: 19-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!