• macchinari alimentari fuxin

Caratteristiche di rendiment di a macchina automatica di sacchetti di zuppa

Caratteristiche di rendiment di a macchina automatica di sacchetti di zuppa

L'automaticumacchina per sacchetti di zuppapò furmà 2400-3600 sacchetti di zuppa à l'ora mettendu a pasta armoniosa è u ripienu mischju in u bucket designatu di a macchina.Pruduzzione efficiente disaccu di zuppas, adattatu per una larga gamma di utilizatori, risparmiu di energia è praticu.

Funzioni di prestazione dimacchina per sacchetti di zuppa:

1. U sistema di trasportu di noodle di pressione lenta mejoratu hà una quantità più grande di trasportu di noodle è pò fà sacchetti di zuppa di 250 g.

2. U sistema di trasportu di stuffing vortex migliuratu rende l'imbottitura più circulante è uniforme, è risolve u prublema di stuffing inestabile di machini di zuppa è sacchetti in u passatu.

3. Cuntrolla di cunversione di freccia doppia impurtata, a dimensione di tagliatelle è ripieni pò esse aghjustate in modu naturali, faciule d'utilizà è d'alta precisione.

4. Fuselage ligeru, disignu raghjone, struttura compacta, muvimentu còmuda è senza spaziu.

5. Fattu d'acciaio inossidabile d'alta qualità, durable, bellu è generoso, in linea cù i normi naziunali di igiene alimentaria.

6. 2400 sacchetti di zuppa ponu esse fatti ogni ora.A dimensione di u produttu hè in 20g - 250g, chì pò esse aghjustatu à vuluntà.

7. I prudutti anu una dimensione uniforme, apparenza liscia è mudelli puliti, chì sò assai più belli di sacchetti manuali.


Tempu di pubblicazione: 25-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!