• macchinari alimentari fuxin

Ci sò ragiuni per quessa chì a vendita di roasters di granu hè assai avanti

Ci sò ragiuni per quessa chì a vendita di roasters di granu hè assai avanti

Perchè hè u voluminu di vendita dibruciatore di granu assai avanti?Perchè cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia è l'invenzione di a macchina di brusgià di granu, pudemu manghjà u granu più veloce è più veloce.A bruciatrice di granu ùn solu eredita e cumpetenze manuali tradiziunali è e caratteristiche, ma aghjunghjenu ancu assai cuntenutu high-tech, chì face chì a macchina di brucia di granu hà vantaghji evidenti è apre rapidamente u mercatu per a vendita di u granu.macchina di brucia di granu.

1. Adopta pianificazione umanizatu, pannellu di cuntrollu d'alta precisione, operazione più còmuda è prutezzione più simplice.Hè fattu di acciaio inox impurtatu, durable, bellu è pulitu.A cunversione di doppia frequenza impurtata hè selezziunata, a dimensione, u pesu è a proporzione di a pelle è l'imbottitura di parechji prudutti sò aghjustate à vuluntà, è a precisione quantitativa hè precisa, per trattà bè cù i fenomeni di fondu magre, mancanti di stuffing è cracking. .

2. Sicondu i cumpetenze di pasta populari è a scienza è a tecnulugia muderne, a densità è i pori di u granu è u pane steamed pruduciutu da a macchina di brusgià di granu sò uniformi è dilicati, pieni di elasticità, pacienza, raziunalità di bocca è glutine.In cunfrontu cù l'artighjanali, hè megliu cà l'altri.

3. L'ultima struttura di stuffing pò aumentà a pressione, riduce a resistenza è invià rapidamente stuffing.Tutti i tipi di ripieni vegetali ponu operare liberamente, assicurà a nutrizione è allargà a vita di conservazione.

4. Multiple augers sò usati per furnisce i noodles, chì ponu dredge a parte bassa, superà u dannu di altri mudelli, è u voluminu di trasportu hè stabile, chì risolve u prublema chì i roasters di granu anu bisognu di spinghje i noodles manualmente in u passatu.Ùn ferite micca u glutine, imita i fiori di impastamentu manuali è i pieghe.Hè più pulita, più pulita, low cost, alta efficienza, eradicazione di i batteri è e malatie epidemiche chè a produzzione manuale.Hè una commodità necessaria per u travagliu di pasta in l'era di i salarii alti.

5. Hà parechje funzioni.Tagliatelle mortu, tagliatelle di levitu è ​​tagliatelle di slag head (vecchi noodles) ponu esse fatte.Pò esse usatu perfà carne Shaomai, Shaomai vegetariana, gamberetti cristalli Shaomai, pane di fagioli a vapore (patata dolce, fagiolo rossu, cachi, zuccaru, cottu è mischju cum'è ripienu), cinque grani, cinque ligumi, cinque acelli, cinque animali, cinque sapori, ecc. U pane steamed pò esse fattu in parechji sapori.


Tempu di Postu: Oct-09-2021
Chat in ligna WhatsApp!